tiistai 13. lokakuuta 2009

Tunnustus/haaste

Sain Maaretilta tämän ihanaisen tunnustuksen...mutta mukana oli myös haaste:D.
Tunnustuksen vastaanottamisen ohjeena oli seuraavat asiat: Tunnustuksen saajan tulisi jakaa se edelleen seitsemälle bloggaajalle ja linkittää heidät postaukseensa, sekä samalla paljastaa itsestään 7 asiaa, joita muut eivät vielä tiedä.

Jaahas....mitkähän ne sitten ovatkaan..
1.Olen pelannut lentopalloa 20 vuotta ja ollut 17-18 -vuotiaiden maajoukkueessa. (Lopetin pelaamisen toista lasta odottaessani, comebackia odotellessa...)
2. Olen neitsyt-ihminen ja välillä aika kova pilkunviilaaja.
3. Inhoan astianpesukoneen tyhjennystä ja pyykkien kaappiin laittoa.
4. Rakastan rantalomailua ja auringossa loikoilua, mitä lämpimämpi ilmasto sen parempi :)
5.Olen hyvä kokki ja omaa äitiäni saan näistä taidoista kiittää :)
6. Olen intohimoinen sisustuslehtien lukija ja minulla on monta omaa "toivekotikansiota" täynnä kauniita lehtileikkeitä eri sisustuslehdistä napsittuna. Ajoittain selailen kansioitani ja saan vinkkejä pieniin kodin uudistuksiin ja mahdollisiin remonttikohteisiin :)
7. Olen tällä hetkellä osittaisella hoitovapaalla ja tekisin mielelläni 6h työpäivää vaikka lopun elämääni :)

Heitän tämän tunnustuksen ja haasteen eteenpäin ihanille blogitutuille
Piialle
Merville
Mummelille
Tainalle
Viipulalle
Susalle
ja
Pöydän kulmalla näpertelijälle
Olkaapa hyvät :)

8 kommenttia:

  1. Kiitosta vaan!! Kyllä taas huvittaa :)))),kohdat 2,4,5 ja 6 ihan kuin minun vastauksiani.Palaan asiaan kun ehdin.Muuten stanssipaketti saapui tänään jenkkilästä.

    VastaaPoista
  2. Iso Kiitos!!! *niijaa nätisti*

    VastaaPoista
  3. Kts! Ihana pohja sulla, palaan tuohon joskus myöhemmin;-))m

    VastaaPoista
  4. Blogissani on sinulle jotain :))

    VastaaPoista
  5. Well done.. you deserve it.

    Hugs
    Adele

    VastaaPoista
  6. Hi Katjuska, I would so love to be able to read what you have written about yourself but can't speak your language (please wont you put google translate on your blog (PLEASE)

    Hugs and more hugs
    Adele

    VastaaPoista
  7. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    VastaaPoista
  8. Hei, ja kiitokset kovasti tästä tunnustuksesta! Olet tehnyt ihania "Artti" -kortteja! Minä en ole saanut juuri ollenkaan kortteja aikaiseksi pariin viikkoon..

    VastaaPoista

Kivaa, kun ehdit tulla kommentoimaan ja ilahduttamaan päivääni!

I'm so happy that you desided to leave a comment. It's always so nice to read them. Thanks a lot :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...